Thursday, February 10, 2011

Torsdagskänslor, klipp och HD-gala
Vilken torsdag det är så här långt! Förr tänkte jag ofta att det endast var fyra arbetsdagar på en vecka, fredag är ju liksom fredag och om det nästan inte är en arbetsdag (för att det är så nära inpå helgen) så är ju torsdag det nya fredag...Hänger ni med?!

Idag har jag ialla fall haft goa torsdagskänslor, ni vet när det pirrar litet extra och fåglarna kvittrar. På lunchen var jag hos fina och duktiga Sofie - hon fixar alltid så att jag kan klippa mig precis när jag vill, riktigt lyxigt! En kort frisyr är ju galet skönt att ha, men det märks också när det blir lite för lång. Då blir det inte så snyggt! Nu är jag redo för HD-galan - ser framemot god mat och bra underhållning :)

7 comments:

  1. Tack för fina ord=) ha en trevlig kväll! Kram

    ReplyDelete
  2. Är galan idag??

    Ja, jag lovar att lyssna på kroppen. Lite iaf, men lite illamående kan man träna bort hahahaha

    ReplyDelete
  3. Älskar bloggen! Ses vi på Telegrafen i helgen?

    ReplyDelete
  4. Carl - Tack! Japp vi ses på Telegrafen! Vi kör afterwork där ikväll, hoppas att du och Rebecca kommer! KRAM

    ReplyDelete
  5. Kan bli att jag svänger inom, vilken tid är det som gäller? Blir bara jag då frun är i Gbg:) /C

    ReplyDelete
  6. Tror vi siktar på efter fem! Kul , vi ses där!

    ReplyDelete