Wednesday, February 9, 2011

Bokat!
Hjälp eller nej - gott snack! Nu är jag och Helle anmälda till Malmö Halvmarathon 2011! Fattar ni – jag ska springa en halvmara, vilket jag ALDRIG trodde att jag någonsin skulle våga mig på att göra?! Jag är redan nervig och tankar som hur ska jag orka, hur ska mina knä och hela min kropp må, dyker upp titt som tätt. Men samtidigt är jag så grymt laddad – vilken resa detta kommer att bli! Och år 2011 skulle ju bli mitt bästa träningsår och jag ska ju komma i mitt livsform :) Jibbie för det! Det är en bra bit kvar men jag är i alla fall på gång. Pepp pepp pepp!!

1 comment:

  1. Du kommer klara det galant vännen! Bara du själv sätter dina gränser, tro på dig och jag lovar att du kommer glänsa i spåret.

    Tycker det är jättehäftigt att ni vågar anta utmaningen! Heja er!

    ReplyDelete