Monday, December 20, 2010

Gammalt och nytt
Igår kikade jag lite i min garderob och beslutade mig för att försöka använda något nytt, fast som egentligen är gammalt men som jag har glömt, varje dag! Det tycker jag är en bra idé sen får vi väl se om jag lyckas. Men visst är det så att man ofta har ett gäng kläder som man använder flitigare och så alla hundratals "toppar" och annat som man inte ser. Nu hoppas jag att päronen på Eskilsminne sträcker på sig lite och blir lite imponerade! Here we go, så här ser jag ut idag!
Skjorta som jag hittade hemma hos mormor från hennes Stenströmstid och tights med "läder" detaljer från H&M i somras.
Huvudbonaden (som kom på först här hemma!) dök också upp hemma hos mormor och visade sig vara en Christian Dior sjal, kul tycker jag. Sjalen peppar mig att städa det sista i köket...

P.S Jag har väl sagt det förut men hemma hos mormor Wera är det en guldgruva :) D.S

3 comments:

  1. Låter som en bra idé! Tyvärr är jag nog lite bättre på att rensa ut än vad du verkar vara. Hittar sällan guldkorn från svunnen tid! Puss

    ReplyDelete
  2. Wow! Värsta fynden ju. Och manchesterbyxorna i förra inlägget är ju sååå coola. Och smal är du bruden!!!!

    ReplyDelete
  3. Idag är det happy friday, fast på en onsdag! Imorgon kommer mannen din, måste kännas lovely!

    Jätte fin skal, flott ska det va, Dior och allt! Tänk när våra barnbarn kommer att ärva våra gamla grejor, vi måste helt enkelt spara!

    PUSS

    ReplyDelete