Tuesday, December 21, 2010

Blir knäckt!
Efter en helt fantastiskt mysig kväll hemma hos Jojo och Björn kom jag in genom dörren och då jag ska tända lampan i köket hörs det en riktig smäll! Proppen l ä r ha gått och i skrivande stund fungerar taklampan i sovrummet men inte min läslampa vid sängen, jag är ju ingen elektriker men tycker att det verkar konstigt att inte hela rummet fungerar...Åhh, gillar inte att vara själv när sånt här händer! 
Jojo bestämde sig för att styra upp lite mer knäck efter middagen idag, lite fick följa med mig hem och det är jag så glad för!

1 comment:

  1. Jo då. Så kan det bli. Har jag varit med om. Hoppas Fredrik löst problemet nu =)

    Det är verkligen guld värt med PT. kostar ca 400 per gång så jävligt dyrt, men ibland får man lyxa till det vet du hehehe

    ReplyDelete