Thursday, November 25, 2010

Intervallträning och tjejmys
Onsdagen bjöd upp på bästa sätt! Efter jobb knatade jag till Helle för att köra ett intervallpass längst med havet. Hua, vad duktiga vi va! Älsakr löpningen, det går fort att träna och man tar verkligen ut sig...När jag sprang längst med havet i ett bäcksvart Helsingborg så kunde jag inte annat än tänka på våra löpturer i Mission Beach och PB. Varmt och svettigt och mycket roligt och knasigt att titta på. Som sagt, jag längtar tillbaka.

Efter dusch och mat kurade vi upp oss i soffan för att kika på veckans Bonde söker fru - man kan ju inte annat än att älska det programmet! Tack mina fina tjejor för en riktigt goody kväll!

3 comments:

  1. Tack själv! Hoppas ni sov gott!
    Kramar jojo

    ReplyDelete
  2. Duktiga du... Palle har inte glömt dina mål för 2011.Det verkar ju inte bli några probs för dig...:) Puss

    ReplyDelete
  3. hehehe

    Ja, skillnaden är enorm. Jag började dagarna i Fort Lauderdale med en joggingtur längs med havet. Iklädd endast linne och shorts. Fan va jag vill tillbaka till värmen!

    Allt bra med er?

    ReplyDelete