Sunday, November 28, 2010

Första advent
...firar jag på samma sätt som de senaste fyra åren - med mina kollegor på Julskyltningen i Landskrona! Fjorton timmare senare är jag hemma igen, helröd i ansiktet efter en utedag. Aldrig tidigare har vi haft en vit julskyltning, verkligen super mysigt! Nu ligger jag nerbäddad i min säng och n j u t e r av min första julmust och mina skumtomtar - som jag längtat, haha! Har kommer det inte att hända mycket till, vilket passar mig utmärkt. 




Hoppas att ni har haft en riktigt mysig helg och en bra start på denna julen!

2 comments:

  1. Jisses...4 år! Tiden går alldeles för snabbt!

    ReplyDelete
  2. Är så imponerad av din sängförtäring! Står inte på förrän du kan ha några knäck på nattduksbordet!
    Grattis på din stora dag!
    Puss jojo

    ReplyDelete