Wednesday, March 16, 2011

Sol, wienerbröd och biceps
Det är höjdpunkterna under min onsdag! Solen väckte mig imorse - hur härligt?! Vi fikade på jobb med wienerbröd från Fahlmans och sen direkt efter jobb stack jag till gymmet. Har saknat det lite, det har varit mycket fokus på löpningen (vilket ju är jätte bra!) men jag gillar ju att hänga på mitt gym. Idag blev det Body pump men nu till det viktiga - idag när jag stod och körde biceps (i oändlighet kändes det som) så såg jag dom! Musklerna alltså, vilken lycka! Alltså det kan verkligen peppa när man ser ett litet litet steg i rätt riktning...det lever jag länge på nu. Nu menar jag inte att någon annan kanske ser det, men jag gör det och det är det viktiga. Hade Fredrik varit hemma hade jag kanske kanske tagit fram mina hantlar och bett han fotografera för att visa, haha, men nu är han ju inte det :) Svammel svammel...Sov gott!

3 comments:

  1. Gött när man ser resultat! Jag tänkte höra med dig om du möjligtvis är ledig på lördag morgon för lite Elsa passning? kram

    ReplyDelete
  2. När ska du börja öka distansen?? Det är väl dubbelt upp du ska springa va? 2,1 är det va?

    ReplyDelete
  3. hahaha Förlåt...Jag vet ju att du kommer klara det hur bra som helst!!

    Filborna Arena. Det går buss dit och de har barnpassning. PERFEKT. Börjar nog redan på måndag. Wihoo!!!

    ReplyDelete