Monday, March 7, 2011

Roliga nyheter, milen och soffhäng
Suddig bild men så här glad var jag!


Jag sammanfattar min måndag. Hjälp vilken måndag - den har verkligen gått i ett, nästa lite för snabbt. Min kropp skrek nej imorse när klockan ringde men så fort jag var uppe så var det ju i vanlig ordning helt ok. Helle har varit iväg en vecka men idag var det äntligen dags för löpning igen - vi startade veckan med  milen. Gott är det! Tiden var bättre än sist så det också härligt!


Men bäst av allt var nog ändå när min telefon ringde efter åtta kilometer och Fredrik meddelar att YEEEESSSS! Han klarade sin check-ride/uppflygning!! Bästaste Fredrik - du är grym! Till helgen är det du och jag som skålar i champagne.

4 comments:

  1. Wehooo!!!! Hälsa och gratulera!

    ReplyDelete
  2. GRATTIS FREDDE!! Du är grym!

    Kram Helle

    ReplyDelete
  3. Jibbbieee!! Duktiga Fredde!

    STORT GRATTIS

    Kram från Sara & Niklas

    ReplyDelete