Monday, February 21, 2011

Nöjd men såå trött!
Så sammanfattar jag mig själv just nu. Efter en veckas uppehåll med löpningen så var både jag och Helle taggade till tusen - både av att träffas (det är härligt att få längta lite ibland men vilken abstinens jag har av mina vänner!) och av att komma ut och springa! Nu kör vi nytt upplägg som jag har fått hjälp med och idag stod intervallträning på schemat. Alltså hjälp vad vi tog ut oss, precis som man ska...När jag krypit upp för alla fyra våningar så körde jag armhävningar, plankan och bästa magövningen som jag inte vet vad den heter. 
Här hängde jag var och varannan dag under 2010. Längtar lite tillbaka till detta stora ställe och min träning som blev det jag hängde upp dagen på. Men just då längtade jag också ganska mycket efter att träna utomhus (gick inte där vi bodde!) och efter mina vänner hemma. Jaja :)

Känns gött att vi har gjort den tuffaste komma-igång-löpningen redan nu i vinter! Nu går det ju mot ljusare tider och längre kvällar. Våren - det är ok att komma nu!

No comments:

Post a Comment