Sunday, February 6, 2011

Hej hej hallå!
Vi är kvar, jo men det är vi! Vi är fortfarande i pyjamas och just precis nu så doftar det kaffe i hela lägenheten - såå lyxigt! Och med vi så menar jag - LouiseochFredrik! Det var lycka på riktigt i torsdags kväll när jag varit ute och sprungit och Fredrik meddelade att han var på väg till Arlanda och sen hem hit. Glädjerus! 


Vår lördag spenderade vi med frukost på vår favveställe Chateau Foret på Södra Storgatan i Helsingborg (bästa tipset!), födelsedagsshopping på stan, jazzig öl på Telegafen och sen snabbt stopp hemma på Öfvre för att sedan kalasa på Eskilsminne. Kvällen innehöll god mat (Fredrik pratade om den sista gången halv tre i natt innan vi somnade) och många skratt till fantastiska historier som jag inte berättar närmre om här :) 
Mina favoriter är i stan: Carro och Fredrik!
Männen i mitt liv!

No comments:

Post a Comment