Friday, February 25, 2011

Heeeej!
Helg - igen! Hur är det möjligt?! Redan fredag, det var ju precis måndag. Jaja, full vecka som har fyllts med massa träning och mysiga hemmakvällar. Idag lyxade jag med att sluta lite tidigare och passade på att möta upp syskonen Karoliussen på Telegrafen. Soffan bjussa på öl och nachotallrik! Fredrik har hockeykväll ikväll och jag ska njuta av att bara vara hemma, jag har massa tankar och idéer till vår lägenhet så jag ska börja dra i det tror jag...Kul! 
Måste visa min nya tröja från Lindex, super skön och himlans vårig tycker jag!
Ett hjärta till er alla som läser vår blogg, för det är ju faktiskt en del och det är vi så glada för! Trevlig helg!

1 comment:

  1. Hej snäckan! Duktiga dig! Snart dags för en träff. Denna veckan har gått i sjukdomens tecken och det är väl först nu som det börjar ordna upp sig. Kanske kan vi få till en träff i nästa vecka? Kram och puss till er!

    ReplyDelete