Wednesday, February 16, 2011

Breakfast is the new dinner
Så skulle man kunna säga - ialla fall när jag är hemma själv :) Efter jobb cyklade jag snabbt hem, hoppade i träningskläder, bestämde vilket avsnitt av P3 dokumentär som skulle få vara mitt sällskap och sen tog jag mig ut på en 60 minuters powerwalk. Totalt har jag idag gått 100 minuter idag (40 min innan frulle!), skönt med lite kondition även om det inte var en löptur! Det blir det som får bli lite mer prioriterat nu, för att det kommer att behövas men också för att jag tycker att det är lite roligare just nu. Variation och att känna efter vad som är kul eller inte kul tror jag är viktigt för att hålla igång sin träning.
Min frukost imorse.
Min kvällemat som jag precis fått i mig.

2 comments:

  1. Jag älskar också frukostmat och äter det gärna både på morgon och kväll :) Gott bröd, smoothie, god müsli, goda pålägg...mmm heavenly!

    Duktiga Louise som håller igång så mkt! Du kanske var friidrottare i ditt förra liv?! Keep up the good work ;)

    ReplyDelete
  2. Jag håller fullständigt med. Bästa målet på dagen är helt klart frukosten. Vi ses på söndag tjejer. Kram

    ReplyDelete