Sunday, January 16, 2011

Saturday night
På mellanfesten drack vi bubbel och snacksade. Massa tjejsnack och gott häng ger en alltid så mycket energi! Vi hade bokat bord på Helsing och där käkade vi smarrig mat och stängde sen stället. Två av fyra ialla fall :) Jag har ju berättat att jag haft ett sug efter att få ta på sig något snyggt och slå klackarna i taket, glama till sig lite med andra ord, och det tycker jag att vi gjorde igår! Det känns kul att det finns fler festliga kvällar att se framemot. Tack tjejer för en trevlig helg! Kameran fick inte plats i min kuvert väska (läs mammas kuvert väska!) men här kommer lite bilder från Öfvre innan vi begav oss ner till byn.



1 comment:

  1. Tack själv för en lovely helg! Lite ledsen att jag inte kunde komma ner till salongen igår och hänga det där lilla sista men det var nog lika bra. Ny vecka, nya tag!

    POSS!

    ReplyDelete