Tuesday, January 25, 2011

Planerad träning
Redan i helgen gjorde jag upp en plan för hur jag vill och tänker att min träning ska se ut kommande vecka. Allt för att få in det som en naturlig sak i min vardag - ibland är det lätt medans andra veckor kräver lite extra av mig. Kanske är det fokus på annat som gör att träningen blir lidande och det är väl helt ok men nu när man har lite mål måste man ju ta sig i kragen och faktiskt bara beta av passen. Jag älskar det, det märker jag främst när jag är ombytt för visst kan man känna sig trött och inte alls laddad när klockan närmar sig passet?! Som idag...Då är det bra att man har träningskompisar som puschar och drar lite! 2011 är ju året då jag ska vara i mitt livs form - oj oj oj vilket pepp...jo men så får man väl tänka? 
För mig är det nog viktigt att ha mål, då laddar jag lite mer! Bra för mig helt enkelt.


Nu har jag precis pratat med min prins och sneglar lite emellanåt på handbollsmatchen. Heja Sverige!

No comments:

Post a Comment