Wednesday, January 12, 2011

Dagens detalj och träning
Åhh vad jag längtar efter ballerina skor och sköna vårkvällar. Och att det är ljust på morgonen. Men, det är nog bäst att sluta längta för mycket för vintern kommer nog att stanna här i Skåne ett par månader till. Jaja, det var inte detta jag skulle trada om! Nej, jag ville visa er mitt pigga och våriga lila nagellack - man kan ju försöka låtsas att det är vår genom att titta på det...Eller hur är det fint? Ni minns väl att jag "fick" med mig en massa härliga lack hem från USA och detta är ett av dom?!




Ikväll hade jag och Krille en löpardate, vår första men absolut inte vår sista. Vi var ett riktigt bra team och fick till en skön runda på 5 km. Efteråt syrde hon upp kvällemat medans jag fick en riktig genomgång av Palles pulsklocka som jag nog skulle vilja påstå är pulsklockornas Rolls Royce :) Jag gjorde också ett besök i hennes fina stora garderob...OMG, det är nästan så att jag skulle vilja flytta in där! Kika in hos henne här vettja! 


Tack för idag och sov gott!

No comments:

Post a Comment