Tuesday, December 28, 2010

Ny frippa, reashopping och tacomiddag
Vår tisdag fortsätter i samma goa lunk - fy fasen vad det är lyxigt att vara lediga tillsammans! Idag besökte jag Sofie på salongen och fick mig en ny frippa, det blev kort och knalligt. Tror jag gillar det...När jag var klar och kom ut som en ny människa mötte jag Fredrik som haft en riktigt skön morgon ensam i lägenheten och då bestämde vi oss för en lunch på Telegrafen. Det är ju lite som en fritidsgård på Telegrafen - och då menar jag in a good way! Efter en smarrig tacosallad svängde vi inom ett par affärer och några saker från H&Ms rea fick följa med mig hem. 
Väl hemma på Öfvre blev vi sedan upphämtade av Helle och Jontas för en mysig middag hemma hos dom. Vi kom på att Fredrik inte har sett dom på ett och ett halvt år...knasigt att det kan gå så långt tid, samtidigt som man fortsätter precis där man avslutade. I detta fall - september 2009. Hjälp vad tiden går snabbt!

4 comments:

  1. Det blev JÄTTEFINT!! Påminner mig om någon kändis men kan inte komma på vem just nu :)

    Good job Sofie!

    Ha en fortsatt skön ledighet, det är du värd. Jag knegar lite nu men dagarna går fort och ikväll kommer min liebling hem!! Tjohooooo!

    ReplyDelete
  2. I like it!! Du kan ju bära upp så många olika frisyrer! Den här är edgig, men ändå mjuk på något sätt! :)

    ReplyDelete