Friday, December 31, 2010


Mitt 2010!

Hänger på andra bloggare och kör en Mitt 2010!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! Ganska mycket tror jag, hmm det första jag tänker på är att jag ÄNTLIGEN fick möjligheten att simma med delfiner! Tack bästa kollegorna för det!

Har du några nyårslöften?
Bli bättre på att gå hemifrån i tid samt att njuta njuta njuta! Leva här och nu och skita i om det är lite dammigt och rörigt hemma. Jag lever ju!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp!

Vilka länder besökte du?
Bra USA tror jag… 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj, vad svårt det här är. Datum och år är ju lite av min grej :) En av de finaste dagarna detta året är lätt den 11 september – Rebecca och Carls bröllopsdag, det var verkligen en härlig dag med kärlek och massa kul med mitt fantastiska gamla tjejgäng! 

Vad var din största framgång 2010?
Jag bestämde mig för att försöka sluta nojja och vara flygrädd!

Största misstaget?
Gahh vad svårt och tråkig fråga…

Bästa köpet?
Mina snökängor – lätt!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat tror jag!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag och Fredrik hade det så gott i  San Diego, att vi är vi helt enkelt!
En massa glada bebisnyheter från kära vänner.
Att Fredrik har klarat sin utbildning så himlans bra, I’m so proud! 
Att mamma har mått bra och att de gottar sig en massa!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Party in The USA av Miley Cyrus
Pick me Up av Isak Strand & The Resin Band
Från och med du av Oskar Linnros
California Gurls av Katy Perry
Mikrofonkåt av September/Petter


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare vill jag nog absolut säga!

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske rest lite mer. Och hängt med alla lite mer!

Favoritprogram på TV?
Mästarnas Mästare, Dancing with the Stars, The Barchelorette (haha!), Så mycket bättre, På Spåret, Glee och Bonde söker fru

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade, hade goe frulle på jobb och fika med nära på kvällen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Somrig! Och en massa tid i träningskläderna :)

Den bästa nya personen du träffade?
Elsa – utan tvekan :) Gladare fjella får man leta efter!

No comments:

Post a Comment