Wednesday, December 29, 2010

Har en funderar-och ladda-upp-dag!
Om man nu kan ha sådana dagar så är det här min. Jag har inte gått utanför porten idag och det kan jag väl säga känns sådär bra men jag tror att jag behöver det här. Fredrik har glassat ner på stan och jag sitter fortfarande på samma plats som när han gick (fast morgonrocken är utbytt mot tights och min nya kofta!). Har bara ett par sidor kvar på min bok och sen väntar lite magasin som jag inte tidigare hunnit span i.
Imorgon väntar en skiddag som vi ser framemot!

2 comments:

  1. Just såna dagar behöver man ibland =)

    ReplyDelete
  2. Hej Kära du! Hoppas ni fick ett bra nyår! Fantastiskt snygg du är i håret. En riktig superpingla. Vad sägs om en joggingtur i veckan? Var ute en runda på nätta 4 km idag. Man får börja lugnt nu efter julens alla godheter...:).
    Puss

    ReplyDelete