Friday, December 17, 2010

Fredagsmys
Den sjöng jag redan på igår...men idag är det världens bästa veckodag! Jag har precis kommit hem och håller i detta nu (förutom att blogga lite) på att laga mat. Laga mat...som i att tina räkor och fixa en avokadomacka. Det blir min kvällemat, sen ska jag lyxa med julmust och gotte! 


Känner mig ensam idag...inget åh-vad-det-är-synd-om mig utan ensam och lite besvärad. Besvärad är ett ord jag och Carro använder och då vet man precis hur man känner sig. Inget har hänt utan ja, kan inte förklara tydligare. Det blir säkerligen bättre med mat i magen och sömn. Nu startar ju helgen och om en vecka alla barn - är det j u l a f t o n!
Hemma hos reportage i ett köksskåp, frågor på det?



1 comment:

  1. OH! Precis en sån behöver jag! I love lakrisal!

    ReplyDelete