Monday, October 18, 2010

SPAGHETTIBEN

Jag och Camilla var på indoorwalking direkt efter jobb - så gött och asjobbigt! Planen för mig är att få till fyra pass i veckan...det är mitt mål. Men ibland vet jag (med all säkerhet) att jag inte kommer att uppnå det, då livet och jobbet kommer emellan helt enkelt! Men ett mål är ju bra att ha...Efter passet körde jag ett bra arm- och axelpass. Så nu kan jag med gott samvete hänga lite extra i soffan! Vad hittar ni på denna måndag kväll? 
Så här såg det ut efter passet på Puma-rean :) Nya skor och en helt vanlig fotbollsposition!
Vi var riktigt nöjda!


2 comments:

  1. Nu har hela PUMA-kittet utom gummistövlarna luftats! MYCKET NÖJD! Tom Jonas grejor passade perfekt.

    Igår var jag ute och sprang sen styrka hemma framför TV:n... Blir laddad av att du är laddad!

    KRAM!

    ReplyDelete
  2. Akta så du inte blir övertränad...:)

    Vila är också en viktig del inför Beach 2LAX11...

    ReplyDelete