Saturday, October 30, 2010

GARDEROB

Lördagen startade med en sovis och en hejdundrades frulle a la Wehlin Blomqvist, riktigt nice! Sen laddade jag och Carro för en runda på stan som bland annat innehöll en tur förbi IKEAs tävling Garderob. 25 st designers hade fått ställa ut sina produkter i en PAX-garderob, kul och vi röstade på en Rååbo. Killarna har haft, just det, killdag med fokus idrott - de har spelat beachvolleyboll. I skrivande stund sitter vi i soffan och taggar för en kväll på stan!
Frulle!
Jobbar!
Carro får stå för dagens outfit, en riktig pingla!



1 comment:

  1. Ååååh...nu är det tomt igen på Hotel Hills! Alltid lika mysigt att BARA VARA med er. Love you. Tack för en fantastisk helg och välkomna tillbaka SNART! Kanske har hotellet så uppgraderat madrassen till en automatisk Velor Comfort!

    Nu sitter jag på jobb och jag tycker tiden går såååå låååångsamt. Väl hemma väntar tvätten, men jag tänkte även passa på att förgylla mina naglar med lite färg! En liten beuty-tisdag får det allt bli!

    Hoppas du hittar din cykel. Visst har du blivit av med minst 2st tidigare?? Maximal cykel-otur!

    Puss på er

    ReplyDelete