Thursday, September 2, 2010

TRÄNINGSPEPP

Jag tror vi alla kan behöva det emellanåt- för att inte tappa fokus liksom! Man kan hitta det lite varsomhelst men jag blir absolut mest peppad när jag får prata om det och inspireras nog ganska mycket av folk runt omkring mig. Som t. ex av Palle som har blivit bäst på thriatlon, eller när vi styr upp på jobb hur träningsveckan ska se ut, eller när första passet i veckan är gjort och man vet att det kommer mer! Sen läser jag mer än gärna träningstidningar och min träningsbibel ska vi ju inte ens snacka om :) 


Eller som tidigare idag när jag, Krille och Camilla lunchade och jag kanske tog i lite när jag utsåg år 2011 som mitt tävlingsår...Ja, ni ser - man blir ju peppad av att prata och Camilla var snabb och anteckna med ett stort leende på läpparna :) Lägger upp tävlingsplanen vid ett senare tillfälle. Punkt. Slut.


Nya skor kan också peppa!

2 comments:

  1. Även jag har antecknat...!!! Tack för en mysig lunch snäckis. Snart igen!!!

    ReplyDelete
  2. Bra jobbat Louise.
    Kul att du har bestämt dig för ett tävlingsår 2011.
    Då tar vi springtime ihop och sen kan ni följa med till Sövde så kan du köra sprinten där:-)

    Och tack för att man nämns som en inspiratör! Verkligen kul.


    Mvh Palle

    ReplyDelete