Monday, August 23, 2010

NYA TAG

Ny vecka och nya tag står på schemat! Träningen har absolut inte prioriterats sedan jag anlände från San Diego men så kan det ju bli på sommaren och när man hellre vill catcha upp med alla. Men nu blir det andra bullar - alltså inga bullar alls. Bättre mat och mer träning ska jag ge mig själv i höstpresent! Lite ont i kroppen varje dag är nog det jag gillar mest och mår bäst av.


Ikväll blev det 5 km powerwalk i spöregn - en stor eloge till oss tre hurtbullar som bara bet ihop och gick rundan. Kändes extra skönt att komma in och äta kvällemat efter det! Det planerades också inför något stort som jag inte riktigt än vågar skriva om i bloggen, den som väntar, väntar på något gott (som en viss Jennie säger!)...Nu ska jag försöka mig på att stänga ner. Sov gott!

1 comment: