Sunday, August 15, 2010

KUTAT

Känner att jag måste komma igång igen på riktigt nu med träningen! Fredrik rapporterar om träning varje dag och det blir man både taggad av men också lite stressad över :) Har haft en go sommar sedan jag landade på svensk mark men nu får det vara slut på att endast gotta sig! Man mår ju som bäst när man alltid har lite ont i kroppen, jag gör det ialla fall. 


Linnea var här innan och inspirerad av henne tog jag mig ut på en runda (själv dessutom, det hör inte till vanligheten!) i Jordbodalen. Perfekt väder att kuta i, lite soligt men inte för varmt! Nu blir det duschen sen hoppas jag att min lillebror kommer hit!

2 comments:

  1. Heja dig lucy!!
    Jag har ocskå fått nog av denna sommar lathet,
    opp på dobbarna till oss båda haha!!

    Ha en goody söndag,
    Kram soffan

    ReplyDelete