Wednesday, August 25, 2010

AVHANDLING

Under kvällens middag avhandlades många ämnen - jobb, kärlek och vardagsruschen. Man vill så mycket men tiden bara springer iväg. Det tjatar vi ju alla om och alla är medvetna om det men ändå springer vi runt i vårt ekorrhjul...Det viktigaste är ju att må bra och omge sig med människor som kan ge en positiv energi. Jag är så tacksam för att jag har massa fina vänner och familj som ger mig precis det. Hoppas att jag också kan ge energi tillbaka. 


Nu längtar jag efter en speciell person som alltid får mitt hjärta att slå ett extra slag. Låt denna sista månad gå fort, eller hur var det nu...Ta vara på tiden som faktiskt aldrig kommer tillbaka! Sov gott!
Att inte planera är svårt...vi var ganska snabba fram med både iPhones och kalendrar. Phuu, var sa detta sluta :)

Sara var en duktis och gick till middagen. Bra powerwalk där!

1 comment:

  1. Du sprider massor av positiv energi vännen! Tack för en god bolognese och mysigt tjejsnack! Tänker precis som du på hur lyckligt lottad man är som har så fina människor omkring sig, vad vore livet utan dem?! Inte mö....;)
    POSS

    ReplyDelete