Wednesday, June 23, 2010

REA-FYND

Igår när jag körde till Fashion Valley så var det faktiskt för att fixa de sista inköpen till familjen. MEN ett stopp hann jag ju med inne på H&M (som, precis som alla andra butiker, hade börjat sin sommarrea) och här gjorde jag äntligen mitt fynd. Jag har enda sedan jag tog på mig den blommiga långklänningen från Garden kollektionen i mars månad tänkt på den, gått och känt på den och liksom bara hoppats på att den skulle reas ut någon gång...Och igår blev den min för endast 20 dollar, jippie! Och sen hittade jag en annan neonfärgad skapelse som kommer att bli perfekt för helgen!


Kanske blir långklänningen alldeles perfekt till nästa års sommarbröllop :)

2 comments:

  1. Se där. Här har vi ju dig! San Diego? Vadan detta? Hur länge har ni bott där och när ska Ni hem igen?

    Du ska snacka om fin blogg =)

    Ga de gött bruden.

    Kram

    ReplyDelete
  2. hihihi! Den hade passat perfekt! LOVE YOU!

    ReplyDelete