Friday, June 25, 2010

ID

Här i US and A är ju allt lite billigare och det är ju riktigt kul! Jag, som absolut inte är värsta sminkfantasten och har dålig koll, vill passa på att tipsa om Id Bare Minerals. Har köpt upp mig på nya bortsar, ögonskuggor och läppstift och då jag inte alltid har Jojo vid min sida när jag ska sminka mig så är jag otroligt glad för att de har olika små kit med bästa guiden på hur man ska göra! Perfekt för en gröngörling som mig :)


Gillar också att de har ändrat dosan så att det är enklare att använda. Dagens tips från lilla mig

1 comment:

  1. Hej hopp topp shell! Jag älskar din blogg! Blir alltid så glad av bilderna och din sköna levnadsinställning! :) Är du hemma nu eller ska du tillbaka till USA? Jag sa upp mej från jobbet i Norge idag och åker hem om en månad. Insåg att jag behövde lite svensk sommar, usch jag är så bortskämd, men jag har lite i kikarn inför vintern. Mer om det senare ;)

    Jag har också använt mineralpuder och kommer fortsätta med det. Det är ju mkt billigare i USA också, du har säkert gjort massa bra fynd!

    Fortsätt blogga jajaja, så kan vi läsa varann! :)

    PUSS & KRAM!

    ReplyDelete