Monday, February 22, 2010

NY DAG, NYA MÖJLIGHETER

...så säger man väl? Jo, men så ska jag ialla fall försöka tänka nu. Gårdagen var allt annat en uppmuntrande och fast att man inte annat kan än att skratta åt det så känns det inte alls kul. Nu blir det ju en massa meck istället och när man inte är amerikansk medborgare så blir det lite jobbigare. Igår var vi i kontakt med vårt försäkringsbolag och idag ska vår alldeles egen investigator kontakta oss för vidare utredning. Sen blir det att vänta på polisrapporten och och den vita bilens ägares försäkringsbolag (den som antagligen startade branden!). Jaja, vi håller er uppdaterade. Nu får vi tänka vilken tur det var att ingen människa blev skadad och vara glada att vi har varandra! Min frulle väntar på mig och sen ska jag ha Skype-date med lillebror, en bra start på dagen! Kram från oss

1 comment:

  1. Hej! Herre Gud vad jobbigt och vilken historia. Hoppas verkligen det löser sig på bästa sätt! Tänker på er! Tro mig jag vet vad du menar att allt är mkt svårare om man inte är amerikansk medborgare usch säger jag bara men skönt att igen människa kom till skada puss puss

    ReplyDelete