Sunday, February 28, 2010

MIN KVÄLL

Här är det lördagskväll och jag har dukat fram ett fruktfat, te och conflakes som ska inmundigas till filmen New York, I love you. Fredrik har lektion fram till kl. 21.00. Hans förslag på eftermiddags/kvällsaktiviteter för mig lät ungefär så här: 


F: du kan ju gå på bio, det är ju mysigt. 
L: Mmm, så kan jag se filmen Valentines Day. Det känns ju inte alls ensamt...
F: Det är jätte många som har det så alltid. 


Ok, jag förstod men kände ändå att hyra film fick vara bra för denna gång! Förresten, kolla in vår nya header. Gillar ni den? Vi har fått den gjord av en alldeles fantastisk tjej :)

2 comments:

  1. Hej Lollo!! Jag gillar absolut den nya blogg-looken :) Och dina små inlägg, om vardagens alla stunder! Tråkigt det där med bilen - och jordbävningar! Men jag vet att du ler och mår bra me din Fredde det är huvudsaken! Stor kram från ett dimmigt & grått Stockholm!

    ReplyDelete
  2. Hoppas du hade en mysig kväll utan lilla F.
    Ni har ju den snyggaste, roligaste och mest intressanta bloggen.Vi älskar den!

    Vi tar igen oss på soffan, B är lite sliten efter gårdagen i "partyhuset". Solen skiner och man kan ana vår i luften, jiihoo!

    Här hemma har Fredrik födelsedag nu. Vi önskar honom en fantastisk dag! Stort grattis och hipp hipp hurra!

    Kramar och pussar från Jojo och Björn

    ReplyDelete