Thursday, January 14, 2010

@ UCSD



Här sitter jag och hänger på kanske världens coolaste skola! Dock känner jag mig ganska ocool och lite ensam :) Nej, men det känns faktiskt bra! Om två timmar börjar dagens lektion och jag har anlänt hit lite innan för att styra upp lite saker. Med andra ord fixa lite parkeringssaker (kul att man betalade 122 dollar igår för ett parkeringskort och ÄNDÅ lyckas få böter!! Min allra första dessutom.) och köpa en massa böcker. Jag ska läsa lite nu...det går väl sådär som ni kanske märker!

Jaja, en kort update ialla fall!

3 comments:

  1. Bra Jobbat Lusen! Skit i boten, det är sånt som händer. Jag tror att du kommer bli klassens stjärna!

    kramar Jojo

    ReplyDelete
  2. Hej hjärtat:
    Nu har din mamma också läst er blogg.
    Ja, det är ju roligt att det händer något hela tiden. Jag har missat att du varit uppe i luften med din älskade, måste ha varit super häftigt. Nu skall Simon vissa hur jag skall gå vidare.
    puss&kram på er båda marie-louise

    ReplyDelete
  3. Fantastiskt härligt med romantik!!! Fina och glada bilder är mycket trevlig läsning... Tänk att ni varit tillsammans sex år, tiden går väldigt fort tycker jag!

    Njut lite från oss också i kalla kalla sverige, det är så fina färger i era bilder och man mår bra av att få se lite blå himmel, även om det är på bild :)

    Tusen kramar till er båda! /Kajsa

    ReplyDelete