Sunday, January 24, 2010

LAS AMERICAS



Så heter dagens utflyktsmål! Fredrik var först i skolan mellan kl. 7-10, då slappade jag och åt god mangofrulle, sen tog jag fram mitt egengjorda USA-tips dokument :) I det har jag skrivit ner alla braiga tips jag fått från bland annat Jenny och Hanna som båda bott här i SD. Idag, då vädret äntligen har varit lite soligt tycket vi (eller kanske mest jag!) att ett besök nere på det stora outletet passade perfekt! Stället ligger enda nere vid gränsen till Mexico så vi tog med pass och papper, falli fall vi skulle komma för långt men det gick bra! Vad som inhandlades var nya baskläder, shorts och parfym. Nej - det var inte bara jag som handlade :)

Nu pluggar F och jag bloggar och vi lyxar båda med varsin öl! Det är ju faktiskt lördag!

Kram

No comments:

Post a Comment