Tuesday, January 26, 2010

EMERGENCY & STALL


Fredrik kollar av planet innan avgång


Kapten Karoliussen speaking (och som ni säkert kan tänka er låter han precis som man ska när man är pilot!).


Ser ni snön?


Lilla jag med stort headset som täcker mer än mina öron


Fina flygplan på Gillespie flygplats

Min andra flygtur med Fredrik gick av stapeln igår! Fast igår var det bra mycket läskigare än sist. Lektionen fokuserade på nödlandningar, hur man tappar luftkraft och massa andra saker som jag inte riktigt kan förklara. Det kittlade riktigt mycket i magen, kändes som man åkte bergochdalbana! Så efter 1 h och 40 min var jag ganska nöjd och glad att vi var tillbaka Gillespie! Och F var toppen, även om han är så hård mot sig själv och tyckte att det gick sådär. Här kommer lite bilder från ovan!

Kram från oss

2 comments: