Tuesday, January 19, 2010

THE CINEMA




Denna måndag har mest känts som en riktig söndag. Efter att F och hans kursare haft två tuffa testdagar denna helg firades det med en riktig middag igår på Apple Bees, en restaurang som bjuder på riktiga köttbitar och god öl! Och ja, Fredrik klarade testen - alla fem!! Vet inte hur många gånger vi har gjort highfive :) Gott snack!

Back till att det har varit en riktig "söndag", det har regnat, vi har typ varit inne hela dagen, kollat på serier och avslutat kvällen med ett biobesök. Riktigt mysigt! Filmen vi såg heter The Blind Side och får full pott från både mig och F. När den kommer till Sverige, se den! Det är en sann berättelse och handlar om amerikansk fotboll...Det finns säkert ett par som skrattar nu, men nej, Denzel var inte med :)

Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta på min bok Dödergök, Fredrik sitter ute i vardagsrummet och studerar. Bjuder på lite popcorn och dubbelhakebilder.

Sov gott eller god morgon!

Kram
L och F

Vill passa på att välkomna mina föräldrar till bloggen, det tog lite längre tid men nu är dom här :) Och bra jobbat mamma Eva och mamma Marie-Louise som har lämnat kommentarer på egen hand! Mats och Carina - jag är inte förvånad att ni gjorde avtryck (ni har koll på det här!) bara glad! Kram till er alla!

1 comment:

  1. Hahaha! Vi fick oss ett gott skratt!
    Bara 15 veckor kvar...

    Pussar och kramar till er! //J och B

    ReplyDelete